Często Zadawane Pytania

O Monedo Now

Czym jest Monedo Now?

Udzielamy pożyczek od 1500 zł do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.

W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?

Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres [email protected].

Czy Monedo Now jest bezpieczne?

Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.

Wymagania do wniosku o pożyczkę

Kto może starać się o pożyczkę?

Żeby aplikować mieć ukończone 18 lat, posiadać obywatelstwo Polskie, mieć ważny dowód osobisty i otwarte konto bankowe. Ponieważ nasz wniosek jest w 100% online, należy mieć smartphone, tablet albo komputer.

Co jest potrzebne aby aplikować o pożyczkę?

Podane przez Ciebie informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do przygotowania oferty. Twoje dane są chronione i nie będą udostępnione osobom trzecim. Do wypełnienia wniosku potrzebne będą: adres email, numer telefonu komórkowego, konto bankowe, numer dowodu osobistego, PESEL i login.

Proces aplikacyjny

Jak zaaplikować o pożyczkę?

To proste i szybkie! Przejdź do naszej strony głównej: https://www.monedo.pl/now, wybierz kwotę i wysokość miesięcznej raty. Naciśnij "Aplikuj teraz" po czym już tylko kilka kroków będzie Cię dzieliło od ukończenia aplikacji. Po wypełnieniu wniosku powiadomimy Cię czy został on zatwierdzony i przedstawimy niezobowiązującą ofertę. Można tę ofertę zmodyfikować lub anulować. Jeśli otrzymana oferta odpowiada twoim potrzebom - podpisz ją online i otrzymaj przelew. Aby dowiedzieć się więcej o procesie aplikacji, odwiedź stronę "Jak to działa"

Czy mogę anulować aplikację?

Tak, ponieważ chcemy, abyś był w pełni zadowolony z oferty. Możesz anulować wniosek w dowolnym momencie podczas składania i przed akceptacją oferty. Jeśli zatwierdzisz ofertę, możesz anulować pożyczkę w ciągu pierwszych 14 dni. Prosimy o kontakt z naszą linią obsługi klienta +48 12 881 12 09, jeśli chcesz zrezygnować z pożyczki.

Zaaplikowałem, kiedy dostane odpowiedź?

Otrzymasz decyzję w ciągu kilku minut, niezależnie od tego, czy aplikacja została zatwierdzona.

Dlaczego moja aplikacja nie została zatwierdzona i co mogę zrobić?

Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnej pożyczki ratalnej. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji. Może to prowadzić do zatwierdzenia lub odmowy. Należy też pamiętać, że Monedo Now zostało opracowane jako pomoc w pokryciu Twoich kosztów krótkoterminowych, nie jest zaś kredytem pokrywającym długoterminowe zadłużenie. Jednak nie zniechęcaj się: możesz złożyć wniosek ponownie po piętnastu dniach, przedłożyć bardziej szczegółowe dane, a my sprawdzimy go jeszcze raz.

Kiedy mogę spodziewać się pożyczki na moim koncie?

Jeśli Twoja oferta została już zatwierdzona i wszystkie dane we wniosku są poprawne to wypłata środków nastąpi w ciągu kilku minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa. Także czas oczekiwania na środki może być uzależniony od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano. Jeśli minęło więcej niż 3 dni robocze i nie otrzymałeś pieniędzy, skontaktuj się z nami pod numerem: +48 128 811 209 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 lub mailowo: [email protected].

Czy mogę mieć jednocześnie dwie pożyczki?

W zależności od statusu aktualnej pożyczki możesz wydłużyć pożyczkę i wybrać nową datę wypłaty i kwotę. Aby uzyskać więcej informacji, zaloguj się na swój profil Monedo Now.

Spłata

W jaki sposób mogę spłacić pożyczkę?

Podczas aplikowania dajemy Ci możliwość płacenia za pomocą zlecenia płatności żeby spłacać automatycznie w ustalonym terminie. Możesz również zapłacić w dowolnym momencie przez Swoje konto Monedo Now lub za pomocą przelewa bankowego.
Prosimy skorzystać z tego konta bankowego: Beneficjent: Kreditech Polska Sp. z o.o.
Numer rachunku: 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
W tytule przelewu wpisz numer pożyczki/numer PESEL oraz swoje nazwisko.

Kiedy muszę spłacić pożyczkę?

Podczas aplikowania możesz wybrać datę płatności i ile chcesz spłacać miesięcznie. Zachęcamy do skorzystania z opcji ustawienia płatności cyklicznych dzięki czemu zawsze będziesz spłacać na czas. Więcej informacji możesz znaleźć na swoim profilu [link to profile].

Czy mogę przedłużyć pożyczkę?

Nie, przykro nam. Gdy warunki zostały ustalone, nie można ich zmodyfikować. Musisz spłacić pożyczkę zgodnie z ustalonymi warunkami.

Co to jest CPA i jak ono działa?

Zlecenie płatności cyklicznych (Continuous Payment Authority - CPA) to opcja automatycznej spłaty rat bezpośrednio z konta bankowego, przy użyciu karty debetowej. Wystarczy podać podstawowe dane karty debetowej podczas aplikowania o pożyczkę w Monedo Now, aby ustawić automatyczne spłaty. Dzięki aktywacji płatności cyklicznych (CPA), upoważniasz Monedo Now do pobierania bezpośrednio z Twojego konta bankowego miesięcznych należności, w kwocie i terminie ustalonym w umowie pożyczki.

Czy mogę użyć karty kredytowej lub przedpłaconej aby ustawić płatności cykliczne?

Aby ustawić płatności cykliczne w Monedo Now musisz użyć karty debetowej. Niestety nie ma możliwości ustawienia płatności cyklicznej za pomocą karty kredytowej i/lub przedpłaconej.

Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?

Aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki, w Monedo Now uruchomiliśmy opcję płatności cyklicznych. Wystarczy, że dodasz dane swojej karty debetowej podczas aplikowania o pożyczkę, a spłaty poszczególnych rat pobierane będą automatycznie z Twojego konta bankowego. W każdej chwili możesz jednak dezaktywować płatności cykliczne z poziomu konta Monedo Now. Aby to zrobić wystarczy, że wypełnisz ten formularz tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.

Opłaty i odsetki

Jakie są warunki płatności i stopy procentowe?

Każda z naszych pożyczek jest wyjątkową. Dlatego po złożeniu wniosku o pożyczkę w Monedo Now analizujemy wszystkie dostarczone informacje i dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb. Kiedy zaoferujemy Ci pożyczkę, wyraźnie podane zostaną szczegółowe warunki i stopy procentowe. Możesz oczywiście zaakceptować, anulować lub nawet edytować pożyczkę.

Prywatność

Co się stanie z danymi dostarczonymi do Monedo Now?

Bezpieczeństwo i dyskrecja są dla nas ważne: nigdy nie ujawniajmy danych nieautoryzowanym trzecim osobom. Otrzymanie oferty pożyczki nie będzie miało negatywnego wpływu na ocene kredytową. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o warunkach usług Monedo Now?

Pracujemy ciężko, aby zapewnić odpowiedzialne i sprzyjające pożyczki. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę Warunki.

Mój profil

Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe?

Z przyjemnością zaktualizujemy Twoje dane. Wyślij swoje dane kontaktowe na [email protected] lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta +48 12 881 12 09.

Zapomniałem hasło, co teraz zrobić?

Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.

Moje konto jest zablokowane, czy możecie mi pomóc odzyskać dostęp?

Nasz Dział Obsługi Klienta pomoże Ci odzyskać dostęp. Możesz dotrzeć do nich za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub zadzwonić: +48 128 811 209.