W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, Monedo wykorzystuje pliki cookies. Odbywa się to zgodnie z naszą polityce prywatności. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce.
×

Często Zadawane Pytania

Informacje ogólne

Co jest takiego super w Monedo?

Udzielamy pożyczek do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.

Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?

Trzeba być osobą pełnoletnią, obywatelem Polski posiadającym ważny dowód tożsamości i konto bankowe. Poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego i głównego konta bankowego.

Czy Monedo Now jest bezpieczne?

Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.

W jaki sposób wystąpić o pożyczce na raty?

Na stronie monedo.pl/now należy wybrać kwotę, jakiej potrzebujesz i kwotę, którą możesz spłacać w miesięcznych ratach. Naciśnij „Otrzymaj swoją osobistą ofertę”, a zostaniesz przeprowadzony przez kilka prostych kroków w celu złożenia wniosku o pożyczce. Po wypełnieniu wniosku powiemy Ci, czy Twój wniosek został zatwierdzony i złożymy Ci ofertę, która nie jest dla Ciebie wiążąca. W dowolnym momencie możesz wycofać się lub zmienić swój wniosek, nawet jeżeli złożymy Ci ofertę. Kiedy oferta będzie ostatecznie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, podpisz ją online i oczekuj wypłaty.

Jak długo będę czekać na pieniądze?

Po wypełnieniu wniosku na stronie internetowej otrzymasz w ciągu kilku minut decyzję w sprawie przyjęcia wniosku. Jeżeli zostanie on przyjęty, potwierdzasz ofertę składając podpis online, w ciągu kilku minut zakładasz profil, a w ciągu kilku sekund otrzymujesz pieniądze na swoje konto (około 30 sekund, rzadko trwa to dłużej niż 5 minut).

Jakie są warunki spłaty i stopy procentowe?

Każda z naszych konkurencyjnych ofert pożyczkowych jest całkowicie indywidualna. Dlatego kiedy złożysz wniosek o pożyczce na naszej stronie, przeanalizujemy wszystkie podane informacje i stworzymy pakiet pożyczkowy indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i sytuacji. Dlatego nie podajemy standardowego oprocentowania przed złożeniem wniosku, a zamiast tego dostosowujemy je konkretnie do Twojego wniosku. Zobaczysz wszystkie informacje dotyczące naszej oferty na swoim profilu, kiedy zatwierdzimy Twój wniosek. Oczywiście możesz zaakceptować, anulować, a nawet edytować ofertę.

W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?

Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres [email protected].



Twój wniosek

Jakie informacje i dokumenty należy przygotować?

Poprosimy Cię o adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Miej też przygotowany numer głównego konta bankowego, login i hasło. Potrzebujemy Twoich danych i informacji jedynie dla maksymalnego bezpieczeństwa i stworzenia najlepszej oferty dla Ciebie - w żadnym innym celu. Twoje dane nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom.

Czy zostawicie jakiś negatywny ślad na moim profilu kredytowym?

Nie, żadnego. Zajrzymy tylko do niego, uzyskamy informacje niezbędne do złożenia Ci rzeczowej oferty i nie pozostawiamy żadnych negatywnych śladów. Jeżeli w dowolnym momencie zadecydujesz, że nie chcesz przyjąć naszej oferty lub jeżeli Twój wniosek zostanie odrzucony, będzie to wyglądać tak, jakbyś nigdy się z nami nie skontaktował: usuniemy Twoje dane, nie pozostaną żadne ślady, żadne zobowiązania.

Czy mogę anulować mój wniosek o pożyczce na raty?

Oczywiście, w każdym momencie. Nawet kiedy złożymy Ci indywidualną ofertę, masz możliwość decydowania, czy chcesz ją przyjąć, czy też nie. Składamy możliwie najlepszą ofertę, z elastycznymi warunkami i bardzo wysoką szansą na jej zatwierdzenie.

Złożyłem wniosek, kiedy otrzymam powiadomienie?

Decyzję otrzymasz w ciągu kilku minut, bez względu na to, czy Twój wniosek zostanie zaakceptowany. Jeżeli zostanie przyjęty, potwierdzasz ofertę poprzez zarejestrowanie się online, założenie profilu w ciągu kilku minut, a pieniądze na swoim koncie będziesz mieć w ciągu kilku sekund (średnio zajmuje to 30 sekund, rzadko dłużej niż 5 minut).

Mój wniosek został odrzucony. Dlaczego i co mogę teraz zrobić? Co stanie się z moimi danymi?

Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnej pożyczki ratalnej. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji. Może to prowadzić do zatwierdzenia lub odmowy. Należy też pamiętać, że Monedo Now zostało opracowane jako pomoc w pokryciu Twoich kosztów krótkoterminowych, nie jest zaś kredytem pokrywającym długoterminowe zadłużenie. Jednak nie zniechęcaj się: możesz złożyć wniosek ponownie po siedmiu dniach, przedłożyć bardziej szczegółowe dane, a my sprawdzimy go jeszcze raz.

Czy muszę składać wniosek online, czy mogę to zrobić w jakiś inny sposób?

Chcemy zagwarantować, że nasze wnioski o pożyczce na raty są w 100% wolne od papierkowej roboty. Dlatego jedynym sposobem zgłoszenia się po pożyczkę jest złożenie wniosku na naszej stronie internetowej monedo.pl/now . Z przyjemnością służymy Ci też pomocą. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 12 881 12 09

Nie mam telefonu komórkowego. Czy nadal mogę zgłosić się po pożyczkę?

Niestety nie jest to możliwe. Ze względów bezpieczeństwa musimy powiązać Twój wniosek i profil z numerem telefonu komórkowego.

Czy mogę zwrócić się o pożyczce na raty dla innej osoby?

Nie, przykro nam. W celu zminimalizowania ryzyka oszustw i kradzieży tożsamości możemy zaakceptować jedynie Twój własny wniosek.

Mam aktywną pożyczkę w Monedo Now. Czy mogę otrzymać kolejną?

Istnieje możliwość zwiększenia wartości istniejącej pożyczki. Opcja ta jest zależna od statusu Twojej pożyczki. W przypadku zwiększenia wartości istniejącego zobowiązania będziesz miał możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłaty. Aby otrzymać więcej informacji prosimy zaloguj się do swojego profilu Monedo Now.

Czy będę musiał spłacać 2 raty miesięcznie w przypadku zwiększenia wartości mojej pożyczki?

Nie, jeśli zdecydujesz się na zwiększenie wartości swojej pożyczki zostaniesz poproszony o wybór nowej daty spłaty. Jeśli będziesz chciał spłacać pożyczkę w ten sam dzień, wystarczy, że wybierzesz taką samą datę jaką ustaliłeś przy poprzedniej pożyczce.

W jaki sposób mogę sprawdzić czy mam możliwość zwiększenia wartości istniejącej pożyczki?

Aby sprawdzić czy masz możliwość zwiększenia wartości istniejącej pożyczki prosimy zaloguj się na swoje konto Monedo Now.



Wypłata i spłata

Mój wniosek został zaakceptowany, ale moja płatność jeszcze nie dotarła. Jak długo to potrwa?

Zazwyczaj wypłata środków następuje w ciągu 5 minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa.

Czy mogę otrzymać pieniądze w weekend lub nocą?

Jeśli chodzi o nas - tak. Zależy to jednak od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano.

W jaki sposób mogę spłacić pożyczkę?

Możesz zapłacić w ratach, zgodnie z własnym indywidualnym planem. Zalecamy ustawienie cyklicznej płatności poprzez ustawienie polecenia zapłaty, żebyś nie musiał już pamiętać o terminach płatności. Alternatywnie możesz zamiast rat spłacić całą kwotę jednorazowo i zaoszczędzić na oprocentowaniu. Szczegóły znajdziesz w Twoim profilu.

Gdzie należy przelewać spłatę?

Prosimy skorzystać z tego konta bankowego:
Beneficjent: Kreditech Polska Sp. z o.o.
Numer rachunku: 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
W tytule przelewu wpisz numer pożyczki/numer PESEL oraz swoje nazwisko.

Co się stanie, jeżeli nie będę mógł spłacić pożyczkę na czas?

Kreditech Polska Sp. z o.o., zgodnie z warunkami umowy ramowej pożyczki, może przesłać Pożyczkobiorcy będącemu w zwłoce wezwanie do zapłaty w formie pisemnej i/lub w formie wiadomości e-mail. Monedo Now zastrzega sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

Czy mogę uzyskać przedłużenie terminu spłaty mojej pożyczki?

Nie, przykro nam. Raz ustalona spłata indywidualnych rat nie może zostać zmieniona. Musisz spłacić pożyczkę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.



Twój profil

Jak zalogować się do mojego profilu?

Możesz wejść do swojego profilu klikając „Bezpieczne Logowanie” w prawym górnym rogu paska menu na stronie www.monedo.pl/now. Tam znajdziesz swój profil i dostęp do prywatnych danych. Możesz także kliknąć tutaj, żeby się zalogować: monedo.pl/now/login

Jak mogę zmienić mój adres e-mail i inne dane kontaktowe?

Twoja pożyczka bazuje na Twoich danych. Dlatego po zatwierdzeniu i w trakcie aktywnej pożyczki, nie możesz zmieniać swoich danych, a jedynie przy ubieganiu się o nową pożyczkę. Jeżeli nadal potrzebujesz wprowadzenia zmian, skontaktuj się z naszym działem wsparcia klientów pod numerem +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected] lub skontaktuj się poprzez chat z jednym z naszych konsultantów na monedo.pl/now

Jak mogę zresetować moje hasło?

Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.

Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?

Postaraliśmy się, aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki przez aktywację płatności cyklicznych. Możesz skonfigurować je używając konta w systemie PayPal, karty debetowej Visa, karty kredytowej lub debetowej Mastercard. Możesz dodać nowe karty w dowolnym momencie w panelu użytkownika i zmienić wybór, skąd pobierane będą płatności. Aby całkowicie zrezygnować z płatności cyklicznych, prosimy o wypełnienie formularza tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.



Prywatność i ochrona danych

Jaka jest wasza polityka prywatności?

W Monedo Now jesteśmy zobowiązani do oferowania najwyższych standardów ochrony danych. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wielostopniowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które zostaną nam powierzone, będą traktowane w 100% poufnie i nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom. Jeżeli zatwierdzimy Twój wniosek, będziemy przechowywać Twoje dane zamknięte w naszym bezpiecznym systemie jedynie do czasu, kiedy spłacisz pożyczkę. Tutaj znajdziesz wszelkie informacje w pełnej wersji naszej polityki prywatności



Zlecenie płatności cyklicznych

Co to jest CPA?

Zlecenie płatności cyklicznych (Continuous Payment Authority - CPA) to opcja automatycznej spłaty rat bezpośrednio z konta bankowego, przy użyciu karty debetowej. Wystarczy podać podstawowe dane karty debetowej podczas aplikowania o pożyczkę w Monedo Now, aby ustawić automatyczne spłaty. Więcej o CPA możesz przeczytać tutaj.

Jak działa CPA?

Dzięki aktywacji płatności cyklicznych (CPA), upoważniasz Monedo Now do pobierania bezpośrednio z Twojego konta bankowego miesięcznych należności, w kwocie i terminie ustalonym w umowie pożyczki. Wystarczy podać dane swojej karty debetowej Visa lub MasterCard i wybrać datę pierwszej spłaty, aby wszystkie kolejne raty były automatycznie pobierane z konta bankowego w ustalonych terminach.

Czy zlecenie płatności cyklicznych wygasa automatycznie w momencie całkowitej spłaty pożyczki?

Tak, w momencie kiedy całkowita należność zostanie spłacona, opcja płatności cyklicznych wygasa. Otrzymasz potwierdzenie mailowe o zakończeniu spłaty i nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych akcji, aby zatrzymać pobieranie należności.

Co w przypadku gdy na koncie nie będzie wystarczających środków do spłaty raty?

3 dni przez terminem spłaty raty otrzymasz wiadomość e-mail związaną z nadchodzącym terminem spłaty. Dzięki temu, będziesz miał czas na przelanie wymaganych środków na swoje konto bankowe. W momencie gdy na koncie nie będzie wystarczających środków, system spróbuje pobrać należność dwukrotnie. Prosimy, upewnij się, że masz wystarczające środki na koncie przed upływem terminu spłaty.

Co w przypadku gdy na koncie nie będzie wystarczających środków do spłaty raty?

3 dni przez terminem spłaty raty otrzymasz wiadomość e-mail związaną z nadchodzącym terminem spłaty. Dzięki temu, będziesz miał czas na przelanie wymaganych środków na swoje konto bankowe. W momencie gdy na koncie nie będzie wystarczających środków, system spróbuje pobrać należność dwukrotnie. Prosimy, upewnij się, że masz wystarczające środki na koncie przed upływem terminu spłaty.

Czy płatności cykliczne wiążą się z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami?

Nie, płatności cykliczne są całkowicie darmową opcją spłaty należności za pożyczkę. Pamiętaj, że z poziomu profilu Monedo Now możesz zaktualizować ustawienia swoich płatności cyklicznych w każdej chwili.

W jaki sposób mogę sprawdzić czy należność została pobrana z mojego konta bankowego?

Za każdym razem, kiedy system pobierze należność za Twoją ratę otrzymasz potwierdzenie mailowe. Dodatkowo, w mailu znajdziesz również kwotę i datę kolejnej płatności. Jeśli chcesz śledzić wszystkie swoje spłaty, wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu i znajdziesz tam wszelkie informacje o zrealizowanych jak i nadchodzących płatnościach. Dodatkowo, w swojej bankowości online również możesz śledzić wszelkie transakcje wychodzące z Twojego konta.

Jakie karty mogą być użyte do ustawienia płatności cyklicznych w Monedo Now?

Aby aktywować CPA można użyć debetowej karty Visa lub MasterCard. Niestety nie ma możliwości aktywacji CPA przez kredytowe i przedpłacone karty Visa i MasterCard.

Co to jest CVV/CVC?

CVV lub CVC to kod autoryzacji karty niezbędny do wykonywania internetowych transakcji.

  • Visa - Card Verification Value (CVV)
  • MasterCard - Card Validation Code (CVC)
Na kartach Visa i MasterCard kod ten znajduje się na odwrocie karty. Więcej możesz przeczytać tutaj.

Moja karta nie została zaakceptowana przez system. Dlaczego?

Może być kilka przyczyn, z powodu których karta została odrzucona. Podając dane swojej karty upewnij się, że używasz karty debetowej Visa lub MasterCard. Karty kredytowe i przedpłacone nie są akceptowane. Karta debetowa, to ta sama kartą, którą otrzymałeś przy zakładaniu konta bankowego, czy wypłacasz środki z bankomatu. Upewnij się również, że data ważności karty nie wygasła, oraz czy prawidłowo podałeś imię i nazwisko właściciela karty oraz kod autoryzacji karty (CVV/CVC). Jeśli wszystkie powyższe powody nie stanowią przyczyny braku autoryzacji Twojej karty, prosimy skontaktuj się ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia powodu odrzucenia karty przez nasz system.

Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?

Aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki, w Monedo Now uruchomiliśmy opcję płatności cyklicznych. Wystarczy, że dodasz dane swojej karty debetowej podczas aplikowania o pożyczkę, a spłaty poszczególnych rat pobierane będą automatycznie z Twojego konta bankowego. W każdej chwili możesz jednak dezaktywować płatności cykliczne z poziomu konta Monedo Now. Aby to zrobić wystarczy, że wypełnisz ten formularz tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.

Dlaczego muszę podać dane kartowe aby dostać pożyczkę?

Płatności cykliczne są niezbędne do otrzymania pożyczki z uwagi na bezpieczeństwo i Twoją wygodę. Dzięki temu nie będziesz musiał pamiętać o comiesięcznych spłatach. Pamiętaj jednak, że w każdej chwili możesz dezaktywować płatności cykliczne z poziomu swojego konta Monedo Now.

W jaki sposób przechowywane są moje dane kartowe?

Dane Twojej karty służą tylko i wyłącznie do ustanowienia bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z dostawcą płatności, który przetwarza płatności cykliczne dla spółki Kreditech. Nie są one w żadnym wypadku przechowywane przez Kreditech.

Czym różni się karta debetowa od kredytowej i przedpłaconej?

  • Karta debetowa służy do korzystania z Twoich własnych środków, które zgromadziłeś na koncie bankowym. Możesz nią wypłacać gotówkę z bankomatu, płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych. Tej karty powinieneś użyć do ustawienia płatności cyklicznych w Monedo Now.
  • Płacąc kartą kredytową, korzystasz z pieniędzy banku. Zanim bank przyzna Ci kartę, musi zbadać Twoją zdolność kredytową, aby określić czy i ile zadłużenia jesteś w stanie spłacić. Dopiero wtedy przyzna Ci limit, do wysokości którego możesz co miesiąc korzystać z karty. Kartę spłacasz po otrzymaniu wyciągu z banku z informację o saldzie zadłużenia. Zaletą karty kredytowej jest to, że możesz ją spłacić nawet prawie 2 miesiące po dokonaniu transakcji.
  • Karta przedpłacona (prepaid) to karta płatnicza, której użycie wymaga wcześniejszego zasilenia środkami pieniężnymi. Dodatkowo jest ona wystawiona na okaziciela, a nie imienna, jak w przypadku karty debetowej i/lub kredytowej.

Czy mogę użyć karty kredytowej lub przedpłaconej aby ustawić płatności cykliczne?

Aby ustawić płatności cykliczne w Monedo Now musisz użyć karty debetowej. Niestety nie ma możliwości ustawienia płatności cyklicznej za pomocą karty kredytowej i/lub przedpłaconej.

Czy mogę użyć danych karty debetowej należącej do innej osoby niż ja?

Z uwagi na bezpieczeństwo dane właściciela karty muszą być takie same jak dane rachunku bankowego, na który dokonany zostanie przelew pożyczki. W innym przypadku niestety karta zostanie odrzucona.

Jak zmienić limit na płatności online na mojej karcie debetowej?

Limit na płatności online na danym rachunku bankowym może być zmieniony z poziomu bankowości elektronicznej. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto bankowe i odnajdziesz sekcję zawierającą dane dotyczące limitów na transakcje. W razie jakichkolwiek problemów sugerujemy skontaktować się z Biurem Obsługi Twojego Banku.