Pytania i Odpowiedzi

Weź
1500 zł
10000 zł
Spłacajna miesiąc.
315 zł
800 zł
  • Okres:25 miesięcy
  • Miesięczna rata:317
  • kwota pożyczki:4000
  • odsetki:446
  • prowizja:3488
  • w sumie:7934 *

Przykład reprezentatywny:kwota pożyczki: 3488 zł odsetki: 389 zł prowizja: 3042 zł w sumie: 6919 zł Oprocentowanie stałe: 10% średnia RRSO: 104.66% Okres: 25 miesięcy min-maks okres: 6-25 miesięcy RRSO (min-maks): 42.58% - 228.17%

W wyniku analizy Twojej zdolności kredytowej możemy zaproponować Ci finalną ofertę o wyższym oprocentowaniu/opłatach, wyższej racie miesięcznej oraz/lub mniejszej kwocie głównej.

Często Zadawane Pytania

O Monedo Now

Czym jest Monedo Now?

Udzielamy pożyczek od 1500 zł do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.

W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?

Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres [email protected].

Czy Monedo Now jest bezpieczne?

Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.

Wymagania do wniosku o pożyczkę

Kto może starać się o pożyczkę?

Żeby aplikować mieć ukończone 18 lat, posiadać obywatelstwo Polskie, mieć ważny dowód osobisty i otwarte konto bankowe. Ponieważ nasz wniosek jest w 100% online, należy mieć smartphone, tablet albo komputer.

Co jest potrzebne aby aplikować o pożyczkę?

Podane przez Ciebie informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do przygotowania oferty. Twoje dane są chronione i nie będą udostępnione osobom trzecim. Do wypełnienia wniosku potrzebne będą: adres email, numer telefonu komórkowego, konto bankowe, numer dowodu osobistego, PESEL i login.

Proces aplikacyjny

Jak zaaplikować o pożyczkę?

To proste i szybkie! Przejdź do naszej strony głównej: https://www.monedo.pl/now, wybierz kwotę i wysokość miesięcznej raty. Naciśnij “Aplikuj teraz” po czym już tylko kilka kroków będzie Cię dzieliło od ukończenia aplikacji. Po wypełnieniu wniosku powiadomimy Cię czy został on zatwierdzony i przedstawimy niezobowiązującą ofertę. Można tę ofertę zmodyfikować lub anulować. Jeśli otrzymana oferta odpowiada twoim potrzebom - podpisz ją online i otrzymaj przelew. Aby dowiedzieć się więcej o procesie aplikacji, odwiedź stronę “Jak to działa”

Czy mogę anulować aplikację?

Tak, ponieważ chcemy, abyś był w pełni zadowolony z oferty. Możesz anulować wniosek w dowolnym momencie podczas składania i przed akceptacją oferty. Prosimy o kontakt z naszą linią obsługi klienta +48 12 881 12 09, jeśli chcesz uzyskać dalsze informacje.

Zaaplikowałem, kiedy dostane odpowiedź?

Otrzymasz decyzję w ciągu kilku minut, niezależnie od tego, czy aplikacja została zatwierdzona.

Dlaczego moja aplikacja nie została zatwierdzona i co mogę zrobić?

Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnej pożyczki ratalnej. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji.

Jeżeli uważasz, że nie mamy pełnego obrazu sytuacji lub chcesz dodać więcej informacji, prosimy o przesłanie wiadomości email, zawierającej w temacie “numer pożyczki” oraz “datę odrzucenia”.

Jeśli chcesz dołączyć dodatkowe dokumenty finansowe, które uważasz za istotne dla Twojej sprawy, możesz również wysłać je na następujący adres email:

[email protected]

Po otrzymaniu od Ciebie dokumentów, pracownik naszego zespołu przeprowadzi Cię przez proces ponownego rozpatrzenia wniosku, który może potrwać do 30 dni aby po otrzymaniu dokumentów przeanalizować je ręcznie.

Pamiętaj o jednym: to nie znaczy, że w przyszłości nie będziemy w stanie zaoferować Ci pożyczki. Uzupełnij swój wniosek w ciągu 15 dni, a Twój wniosek o pożyczkę może zostać przyjęty następnym razem!

Kiedy mogę spodziewać się pożyczki na moim koncie?

Jeśli Twoja oferta została już zatwierdzona i wszystkie dane we wniosku są poprawne to wypłata środków nastąpi w ciągu kilku minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa. Także czas oczekiwania na środki może być uzależniony od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano. Jeśli minęło więcej niż 3 dni robocze i nie otrzymałeś pieniędzy, skontaktuj się z nami pod numerem: +48 128 811 209 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 lub mailowo: [email protected].

Czy mogę mieć jednocześnie dwie pożyczki?

W zależności od statusu aktualnej pożyczki możesz wydłużyć pożyczkę i wybrać nową datę wypłaty i kwotę. Aby uzyskać więcej informacji, zaloguj się na swój profil Monedo Now.

Spłata

W jaki sposób mogę spłacić pożyczkę?

Możesz spłacić w dowolnym momencie online lub możesz dokonać przelewu bankowego, na unikatowy numer konta, który można znaleźć na Profilu Użytkownika Spersonalizowany numer IBAN zapewnia bezpieczeństwo i poprawność dokonywanych płatności.

Dokonując przelewu bankowego, pamiętaj, aby w tytule podać numer pożyczki, zgodnie z umową, abyśmy mogli łatwo zidentyfikować Twoją płatność.

Kiedy muszę spłacić pożyczkę?

To zależy od Ciebie. Możesz wybrać datę spłaty raty podczas składania wniosku, a także kwotę, jaką chcesz płacić miesięcznie. Jeśli masz już u nas pożyczkę, sprawdź umowę lub zaloguj się na konto użytkownika, aby uzyskać więcej informacji, https://now.monedo.pl/auth/login.

Czy mogę przedłużyć pożyczkę?

Nie, przykro nam. Gdy warunki zostały ustalone, nie można ich zmodyfikować. Musisz spłacić pożyczkę zgodnie z ustalonymi warunkami.

W jaki sposób mogę dokonać częściowej wcześniejszej spłaty mojego zobowiązania?

Możesz dokonać częściowej spłaty zobowiązania w dwóch prostych krokach:

  1. Pobierz ten dokument Wniosek o wcześniejszą spłatę zobowiązania, wypełnij go, podpisz i zeskanuj, a następnie wyślij do nas: [email protected]

  2. Dokonaj płatności, korzystając z informacji zamieszczonych w Strefie Użytkownika.

Kiedy wykonasz obie te czynności, przetworzymy żądanie i wyślemy zaktualizowany plan spłat.

Opłaty i odsetki

Jakie są warunki płatności i stopy procentowe?

Każda z naszych pożyczek jest wyjątkową. Dlatego po złożeniu wniosku o pożyczkę w Monedo Now analizujemy wszystkie dostarczone informacje i dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb. Kiedy zaoferujemy Ci pożyczkę, wyraźnie podane zostaną szczegółowe warunki i stopy procentowe. Możesz oczywiście zaakceptować, anulować lub nawet edytować pożyczkę.

Prywatność

Co się stanie z danymi dostarczonymi do Monedo Now?

Bezpieczeństwo i dyskrecja są dla nas ważne: nigdy nie ujawniajmy danych nieautoryzowanym trzecim osobom. Otrzymanie oferty pożyczki nie będzie miało negatywnego wpływu na ocene kredytową. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o warunkach usług Monedo Now?

Pracujemy ciężko, aby zapewnić odpowiedzialne i sprzyjające pożyczki. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę Warunki.

Mój profil

Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe?

Z przyjemnością zaktualizujemy Twoje dane. Wyślij swoje dane kontaktowe na [email protected] lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta +48 12 881 12 09.

Zapomniałem hasło, co teraz zrobić?

Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.

Moje konto jest zablokowane, czy możecie mi pomóc odzyskać dostęp?

Nasz Dział Obsługi Klienta pomoże Ci odzyskać dostęp. Możesz dotrzeć do nich za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub zadzwonić: +48 128 811 209.